wzuuup alla !
Kanske ska berätta lite vad som händer i livet för tillfället, tycker faktsikt att jag på senaste tid börjat bli riktigt bra på att uppdatera på bloggen. Bra hannah, nu ska minsan inte mina vänner klaga längre.  Bara att forsätta i de här spåren så kommer det ju gå finfint!  Hehe. Har faktiskt funderat lite över om jag typ ska göra lite mer reklam om bloggen så att folk faktiskt läser den? hah fast jag vet faktiskt inte.. känns ändå inte som att så många kommer läsa den.. aja vi får se hur det blir med det. Nej men annars vad händer ?  Helgen börjar gå mot sitt slut och det suger, känner att jag vill ha massvis med ledighet just nu. Söndagar är ju så trista , har  inte gjort någon speciellt idag . Städat rummet har jag ju faktiskt orkat göra duktig som jag är ,och  det är ju så himla roligt också...

Annars har jag bara duschat och myst ner i sängen tilsammans med en bra film. Gårdagen bjöd på lite allt möjligt. Jag käkade på restaurang med mina fina vänner emma och julia ,det var mysigt och maten var dessutom  riktigt god ! Vi gick senare vidare till en och hade det trevligt, underhållande var det ju i vilket fall. Jag åkte sedan vidare hem med bussen till mig och slagga nästan på direkten. Måste nog ta upp min älskade matte bok snart för lite intensivt plugg, yes hoppas du läser min blogg Kjell. Nu blev det här ett otroligt långt och tråkigt inlägg , men det får ni stå ut med. Nu taggar vi utflyckt i naturen NA1B ! För det är vad morgondagen kommer att bjuda på.  Men nu får ni ha det bäst så hörs vi hiho hejs!
xoxo


Kommentarer
Postat av: josefin

ååh älskar din blogg ! tycker helt klart att du ska göra mera reklam för den , jag skulle lätt följa den !!



2011-09-19 @ 18:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0