Hallå där bästa ni , sjuklingen här som talar ! Jag som många andra har en välbehövd studiedag idag , så vad gör man inte en vacker dag som denna om inte ligger sjuk och nergosad i sin säng. Men jo vars , livet äger ju ! Nu hoppas jag bara på att bli frisk på ett kick så att livet kan forsätta som vanligt . Just nu kollar jag på en mysig film och dricker varm oboy, försöker tänka ut lite hur jag ska se ut imorgon eftersom jag nyligen fick reda på att det är skolfoto i skolan..fy vad jag hatar't ! Har aldrig lyckats blivit speciellt bra på bild så lär väl inte lyckas nu heller, yeey wish me luck . Men nog om det , nu ska jag laga mig en god middag och ta ett varmt bad . Krya på er ni andra som med är sjuklingar ! Kommer uppdatera lite smått under dagen, ha det fint people !
xoxo

Dagens fina låt får allt bli , Birdy - People Help The People


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0