All day ,all night

wazzuuup ! Jo men visst skoldagen var helt okej, dock har jag ,samt halva min klass om inte mer slängt på oss en förkylning , så jag mår ganska piss just nu. Har inte så mycket ork i kroppen om man säger så . Efter skolan gick jag ner till stan med en classmate och hade det riktigt trevligt, vi käkade lite på paus och jag  köpte en blus inne på h&m  för 99 kronor.

Annars sitter jag för tillfället och sjunger på ''elektro pop'' som förmodligen kommer bli årets jobbigaste hitt! För er som kollade på idol kan garanterat inte ha missat den dansande pop ryssen , haha ! Kan inte få bort låten från mitt huvud..nae nu ska jag gå och knarka halstabletter och varm oboy i hopp om att känna mig lite bättre och friskare, yeey .  Imorgon väntar en ljuvlig sovmorgon och mera plugg. Men ni får ha det så bra godingar , så hörs vi ! xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0