skinny love

good morning sunshines !
förlåt för den usla uppisen hörreni, ska bli mycket bättre på det från och med nu. Men hoppas att ni har det bättre än bäst nu på erat så kallade lov, mitt duger gott och väl än länge. För tillfället vill jag bara ut, ut i solen och ta lite mysiga höst bilder kanske ? vi får se. Nästan så att jag smälter in i löven nu eftersom jag råkat färga mitt hår åt helvete. Skulle köra med samma färg som förra gången tänkte jag ,och var verkligen bomb-säker på att jag valt rätt färg, det skulle alltså bli brunt med en röd nyans i.

Men istället blev det helt rött och det var inte riktigt vad jag hade väntat mig även om det kan vara sjukt snyggt på andra . Känner mig lite depp nu eftersom jag inte riktigt stor trivs i det , så får troligtvis bli att försöka dämpa det röda genom att färga om det med en mera gyllenbrun färg som ska ta ner det röda lite tydligen. Hoppas på det bästa nu i vilket fall, annars vet jag inte vad jag ska ta mig till faktiskt. Ikväll ska jag iallafall till min vän camilla troligtvis , för lite tjejmys , så lite gladare lär jag ju iallafall bli. Ber om ursäkt för mitt tråkiga inlägg om mitt hår , men nu fick det allt ta och bli så som det blev. Skulle kanske förvarnat er innan haha , men aja ni får ha en forsatt bra måndag nu , xoxo h.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0