want you


- den 24 oktober 2011 -
hallå där fina ni, hoppas allt är awesome med er ! själv mår jag prima trotts att skolan är igång igen efter helgen. Skolan rullade på idag och för tillfället sitter jag vid tvn helt lonely. Nu kan man ju verkligen säga att hösten är här. Vet inte vad jag ska tycka faktiskt , tidigare har jag sagt att hösten är mysig och så..men fy helvete vad kyligt det är om dagarna.

Jag vill inte börja använda min vinterjacka än eftersom det känns alldelles för tidigt för min del. Dock är den ju otroligt varm och gosig , så ska nog överväga lite där hihi. Nu ska jag ut på en kvälls-promenad i höstvädret tänkte jag . Ni får ha det så bra nu va, talk to you soon xoxo h.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0