kyss gånger två


hejsan - hallå där bloggen , jag är allt vaken nu och lever. Städar mitt för tillfället väldigt stökiga rum, lite utav ett krig här hemma skulle man kunna säga. Men hoppas allt är kanoners med er , med mig är det bara bra , förkylningen börjar äntligen ge sig helt och det tackar jag för. Ska snart ta en mysig dusch efter allt slit med städandet och sedan kolla på lite kläder tills ikväll, lovely ! Mitt humör är även på topp idag, så nu taggar jag bara till kvällens planer med fina vänner hos elin. Men hörreni på tal om annat , fint väder det är idag ,  får lite lust att ta en lång jävla pw bara för att lixom. Men sånt har jag egentligen inte tid med just nu, buhu. Nej men nu ska jag röra på mig och hoppa in i duschen , ni får ha det awesome och en forsatt bra lördag  xoxo h.

 ♫ dagens sound,  Selah Sue - Mommy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0