take it and run

Det här har varit en ganska jobbig dag för mig , depp-dag så att säga, egentligen inget jag direkt vill ta upp nu , men ville bara att ni skulle veta. Lite blandade känslor som snurrar runt i huvudet just nu, sitter och tänker på allt möjligt, världsproblem, kärleksproblem, skolproblem,  problem som problem. Eller nej ingenting är egentligen ett problem.  Livet känns  ändå ganska bra just nu, allt rullar på och jag tar mig sakta men säkert framåt . Även om vissa saker hindrar mig på vägen.

Blev inte så mycket av skola idag för min del , det kom nämligen upp en sak och det tog sin tid..
Som tur är har jag ju mina fina kompisar vid min sida så något har man ju att vara lycklig över, och jag ska även träffa några utav dom ikväll med massor med mys och prat hos bästa julia, sådant vi är bra på helt enkelt ! Ska alltså snart ta mig en skön dusch och fixa mig lite tills ikväll. Så himla skönt med fredag , så himla skönt med ledighet i tre dagar. Hoppas eran fredag bllir lika fin som min , jag vet att uppdateringen har varit sisådär på blogg fronten, men  uppdaterar er lite under kvällen om jag orkar , ha det så bra nu xoxo h.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0