still got tonight

jag lever , mer än vanligt faktiskt.
Vill tacka alla underbara tjejer för gårdagen ,vilken rolig helg det blev av det här tillslut.  Hehe det behövs flera spontan-dagar i vardagen tycker jag allt. Och jag är riktigt glad över att förkylningen och jobbiga päron inte stoppat mig denna helg. Nej men annars då , hoppas ni mår fint och så. För min del blir aldrig halsen bra igen, den blir bara värre och värre för varje dag som går känns det som, hoppas bara på det bästa nu eftersom jag snart låter förjävlig.

Kanske borde boka in en så kallad sjuk dag då jag faktiskt tar det lugnt för en gång skull. Men såna dagar har man ju inte direkt tid med..eller hur? aja annars gör jag faktiskt inget speciellt för tillfället, tänkte gosa ner mig i sängen snart i hopp om att kunna sova som en gud. Men det ska nog inte vara några större problem inte, har ju trotts allt en underbar hästen säng att bädda ner mig i, hihi ! skriver snart av mig igen,  så håll utkik, nu. Ni får ha det bättre än bäst nu, så hörs vi seanre. 
 xoxo h.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0