stay away

zuup ! vilken dålig uppdatering från min sida hörreni , men ibland har man helt enkelt inte tiden för bloggning och så var det i mitt fall. För det mesta är livet helt okej faktiskt, men självklart saknas det ju alltid något, eller någon.  Men förkylningen har iallafall släppt helt nu och det äger ganska så mycket. Helgen blev ganska så lyckad som planerat , träffade tjejerna i lördags , och på söndagen var det födelsedags firande hos grymmaste mormor. Värsta partyt't i hennes lilla lägenhet, haha eller ? skämt och sido, goaste maten iallafall.  Hoppas ni mår awesome , för tillfället pluggar jag för fulla muggar med musik i mina hörlurar, jäkla filmanalys som aldrig vill bli klar. Har tyvärr ingen blogg-vänlig bild för tillfället , men ni får allt överleva. Nae måste avrunda nu , ha en forsatt fin tisdag . Talk to you soon xoxo h.


♫ dagens härliga sound , walk idiot walk -the hives !




Kommentarer
Postat av: jessica

jätte fin blogg du har tjejen , ska vi följa varandra ? :d

2011-10-18 @ 21:16:41
Postat av: Anonym

din blogg äger fett !!!!

2011-10-18 @ 22:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0