save me

gårdagens inlägg blev himla konstigt eftersom det inte kom upp som det skulle, ger det en chans till och försöker igen. Här har ni det ! Hejsan alla, är det bara jag som kände av höst kylan idag eller ? riktigt kallt måste jag säga, men solen tittade ju faktiskt fram där på ett hörn ett tag så jag ska inte klaga allt för mycket. Älskar att missa spårvagnen på morgonen, speciellt när man kommer springandes som ett freak ,skämmer ut sig totalt och den åker iväg mitt framför ögonen på en..haha fuck-my-life-dag.

Efter plugget drog jag en kort runda på stan , käkade lite donken för att sedan dra hem med bussen. Känns som att skolan tar upp all min fritid , helt ärligt alltså. Känns som att jag inte gör något annat, har ångest dagligen för allt som måste göras hela tiden ! Men nog om det, nog om skolan. Sitter för tillfället i mitt  rum , ska snart ta en mysig dusch för att sedan åka till ''en'' hihi. Ni får ha det awesome, uppdaterar er lite senare mot kvällen.
 xoxo h.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0