L O V L O V L O V L O V L O V !

- only just a dream.

heyyy , äntligen är fucking lovet här hörreni. Hur underbart är det inte, är så himla skoltrött redan. Har längtat som bara den faktiskt, lovely . Skolan var även väldigt kort idag eftersom vi inte hade någon biologi, så jag klagar minsann inte hehe . För tillfället sitter jag och gosar i soffan med en stor påse godis,  taggar  också till idol som är ikväll. Orkar inte skriva något speciellt långt inlägg idag faktiskt , men hoppas det är fint med er och så. Imorgon blir det festligheter för min del med fina vänner, det är ju trotts allt halloween så självklart ska jag klä ut mig, men till vad är en hemlis. Men ni får ha det bra och en forsatt fet fredag, är på riktigt bra humör så bjussar på en skön party låt !  hejs xoxo h.



♫ dagens sound , Rihanna - We Found Love



Kommentarer
Postat av: lisa

åh bästa jävla låten ever !

2011-10-29 @ 01:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0