just me saying hey

zuup people !
ville bara göra ett mindre inlägg nu för att försäkra er om att jag faktiskt lever och så . Helgen har bjudit på allt möjligt , skratt, god mat och trevligt sällskap, det ena bättre än det andra mer behöver jag inte säga. Jag är himla sugen på att gå ut och ta lite höstbilder nu när det är som finast , men frågan är om jag verkligen orkar hehe , ni lär nog märka av det hörreni.

Annars vad gör jag nu, just för tillfället är jag töntigt glad , sitter i mitt lilla rum och sådär små ler som en liten flicka. Haha illa hannah..men såna dagar kan vara fullt tillåtna ibland tycker jag. Känns även skönt nu när undervåningen hemma hos oss snart är klar , jävla fint blir det , bättre än väntat faktiskt.  Nej men ni , nu ska jag ta tag i livet och planera dagen lite. Ska dock inte göra något speciellt alls förutom duscha , plugga, städa mitt otroligt stökiga rum och så vidare. Men ni får ha det dö-bra så hörs vi väl antagligen i morgon eller i veckan, ha en forsatt slapp söndag nu xoxo h.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0