- bilden är en länk , så klickar du där kommer du till hemsidan jag tipsar om -
Blev så himla sugen på att leta lite kläder på nätet eftersom jag vanligtvis inte gör det , och så hittade jag bland annat den här underbara skapelsen. Jag älskar verkligen virkat och tycker att det funkar att bära nästan året om. Den här kommer iallafall ifrån hemsidan ninecitrus.com, tröjan finns i färgerna svart och vit och kostar cirka 140 kronor.

Blev riktigt förvånad över de bra priserna de hade på allt, så antagligen kommer jag att skicka hem den här fina redan nästa vecka då jag får lite cash. Kolla in sidan, lovar att dom har saker som passar till alla.


Kommentarer
Postat av: sara

sjukt fin ju !!

2011-10-23 @ 16:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0