you had me at hello


- bildbomb -
nej men annars wzuup , tänkte att jag kör på ett mindre inlägg idag bara för att försäkra er om att jag faktiskt lever denna trista studiedag..vaknade klockan ett av att solen lyste på mig genom fönstret, låg kvar ett ganska långt tag bara för att lixom.  Tänkte snart gosa ner mig i soffan för att se en film såhär på kvällskvisten . Annars så sitter jag flitigt i mitt lilla rum och pluggar spanska som jag imorgon ska vara klar med, yeey !

Diggar även musik som spelas för fullt i mina högtalare .Tar mig snart en härlig dusch och pysslar om mig själv med lite hårinpackning och sånna dära tjej stuffs ni vet.  Imorgon börjar jag sent så blir en skön sovmorgon för min del eftersom jag inte har någon spanska hihi.  Nu upptäckte jag även att det här inte alls blev ett kort inlägg som jag sa , haha men blir lätt så . Ha det så bra fina ni, talk to you soon xoxo h.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0