it hurts so much in my soul to go there again..


- lies are beautiful, the truth hurts..
hallå där alla! riktigt usel uppdatering från min sida ,jo jag vet , men har faktiskt inte alls orkat med att blogga den här veckan. Orkar knappt något just nu känns det som, har blivit lite utav en zombie och bara allmänt depp vissa dagar. Och vissa saker gör ju inte livet mycket bättre, vill bara bort från allt och alla. Blir så jävla besviken på vissa människor bara, men egentligen inget att ta upp här alls. Bilden förklarar nog ganska så tydligt vad jag känner för detta år just nu, lovely.

Skolan överlevde jag idag iallafall , hade bara ynka tre lektioner om jag nu inte räknar fel. Så ibland äger ju faktiskt livet, men ytterst sällan. Hade nämligen ingen kemi som sista lektion och även matten var riktigt chill så det var skönt att sluta vid två tiden. Efter skolan drog jag en runda på stan med martin , axel och alex för att göra dem sällskap när dom skulle käka lite. Nu sitter jag hemma i vilket fall framför simpsons i hopp om att bli på bättre humör, frågan är om det funkar eller inte. Måste också plugga biologi som bara den eftersom jag har prov imorgon. Ni får väl ha det så fint nu, vi hörs snart igen. Ber om ursäkt för det deprimerande inlägget. Peace , xxxx h.

♫ dagens sound att lyssna på , wakey! wakey! - almost everything.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0