THE DAY

2 november 2011
hey
, sitter för tillfället i syrrans rum,  jag ska snart bege mig in mot staden för att träffa min bästa emma som jag saknar allt för mycket. Vi har många planer inför dagen så detta får bli ett litet inlägg eftersom jag snart ska ta bussen upp. Men dagen igår blev faktiskt lyckad trotts ändrade planer , men det berättar jag mera om senare hörreni troligtvis imorgon om jag orkar. Hoppas att erat lov äger  , och nu får ni ha en forsatt fin onsdag ,  talk to you soon xoxo h.

3 november
Jag tänkte att jag forsätter skriva på detta inlägg eftersom det tidigare var så pass kort. Somsagt gårdagen spenderades på bästa sätt med min fina emma som gjorde min dag , och även planerna blev nästan som vi hade tänkt oss. Först drog vi alltså in mot staden för att äta lite inne på donken , sedan vidare till style by tyra för att jag sulle ge mig på och köpa läppbalsamet med chili i som så många hade skrivit om på sina bloggar. Haha helvete , snacka om att läpparna bränner , det är meningen att dom ska svälla upp lite eftersom det är chili i , men det verkar inte funka på mina läppar ännu vad jag kan se. Aja jag får väl ge det lite mera tid antar jag , om jag nu står ut med att läpparna bränns upp vill säga.

Men iallafall back on track, sedan drog vi vidare för att gå och sola, det var sjukt länge sedan så riktigt skönt var det måste jag säga. Annars har vi bara myst hemma hos mig framför tv:n med lite gosaker , sjuka som vi är fick vi lust att kolla på saw också. Så där satt vi som två små töntar med kuddar för fönstrerna haha , dock kan jag inte säga att den var så pass läskig. Mera sjuk isånnafall !  Yes box , det var min dag . Hoppas att eran varit lika fin som min, nu är det en ny dag med nya tag. Vet tyvärr inte vad jag ska hitta på idag , men det märker vi. Ska troligtvis ge mig på att färga om håret eftersom jag ännu inte gjort det , så nu hoppas vi på det bästa. Fasen vilket långt inlägg det här blev nu , aja see yaa xoxo h .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0