saknar dig mindre och mindre


♥ 
hejsan hallå där bloggisen , hannah var det här. Jag är uppe med tuppen och så levande jag bara kan vara än så länge vill säga. Idag vankas festligheter mot kvällen hos elin med härliga vänner, tar antagligen bussen in med camilla också , hoppas på en awesome kväll nu som avslut på detta höst-lov. Annars nu för tillfället tänkte jag snart käka lite frukost , dra en tur till maxi efter kanske , vill gärna hitta lite nya kläder som kan flytta in i garderoben.  Men nu säger jag hejdå eftersom att jag måste sätta igång nu med dagens så kallade planer. Ni får ha det bäst, peace out people, xoxo h.



Kommentarer
Postat av: linn

älskar din blogg , den är så himla fin och inspirerande ! :D

2011-11-05 @ 14:04:33
Postat av: Anonym

vacker du är

2011-11-06 @ 11:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0