JAG VILL BARA ATT DET SKA VARA SOM FÖRUT


zuuup people, var ju somsagt på den lilla jul marknaden förut, och då menar jag bokstavligen liten ! var inget speciellt om du frågar mig. Ganska så tråkig faktiskt, men fick illafall med mig lite godis hem så klaga ska jag inte göra. Just nu sitter jag framför tv:n och gosar, dock finns det inget roligt att kolla på, bara vampire diaries som jag tyvärr såg igår.

Är jävligt sugen på att kolla film, någon riktigt fet film, det skulle göra min lördag perfekt,  men har nästan kollat på alla vi har här hemma. Buhu typiskt, måste allt införskaffa mig några nya.  Hoppas på att vi snart ska äta här hemma , för jag svälter nästan. Aja sjukt intressant inlägg, ha en go och fin lördagskväll nu!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0