and your eyes were shining bright , lika a candle in the night..

goodmorning sunshines (!) eller kankse inte morgon nu. Anyway, life feels good, vaknade vid halv tolv tiden av att solen lyste in i rummet och det var så jävla underbart att bara ligga kvar och dra sig en halvtimma sådär, kärlek till lördagar. Men somsagt solen skiner ute och det är riktigt mysigt höst väder, perfekt för att bege sig ut på julmarknad lite senare som hålls här i närheten där jag bor. Men först måste jag duscha håret och städa mitt stökiga lilla rum, så måste nog börja snart med det om det ska bli något utav den här dagen.


Känner att jag behöver komma ut lite nu. Gårdagen spenderades mest hemma framför idol, käkade god mat och avslutade kvällen med en marabou mjölkchoklad. Men annars tänkte jag göra er lite avundsjuka nu genom att säga att jag faktiskt har långhelg denna helg. Med tanke på att jag var guide i torsdags får jag ledigt hela måndagen, och att guida gick dessutom awesome för min del, och detta är bara några utav livets nutida hissar. Men nej, nu måste jag sätta igång med det jag ska göra, så avslutar här, skriver troligtvis mera ikväll ! ha det fint läsare xxxx h.
●△✝▼◦


Kommentarer
Postat av: MaryJane

nähe okejj :)

2011-11-26 @ 18:31:06
URL: http://bashment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0