22.36


hey there ! hoppas att livet är braaa för er, har ingen direkt stor ork att skriva värsta romanen nu på bloggen. Så kör på ett kort inlägg så att ni ser att jag faktiskt är vid liv denna söndag. Idag var det då sista dagen på lovet , iallafall för min del och säkert många andra. Det här suger så sjukt mycket, kommer ärligt vara som en zombie imorgon i skolan, yeey taggar redan. Vill ha mera ledighet, vill ha mera sovmorgon..

aja måste allt ta och rycka upp mig nu, för depp ska man inte vara i onödan. Dagen börjar i vilket fall gå mot sitt slut och jag tog nyss en varm och skön dusch för bästa avslut. Kom även för ett tag sedan hem ifrån min kusin som hade inflyttnings fest tillsammans med hennes pojkvänn. Det var jätte mysigt med god mat och trevligt sällskap, och jag kan bara säga att jag mer än gärna skulle vilja bosätta mig i deras lilla hus , det är så himla fint och mysigt. Nae nu börjar detta bli ett alldeles för långt inlägg hörreni  så avslutar här och nu, punkt slut.  Ni får ha det så bra nu xoxo h. 
 
dagens fina  , joshua radin.



Kommentarer
Postat av: rebecca

Åh sötnos!! Vad kul att du gillade det så mycket. Hit får ni komma ofta och hälsa på. hänga med mig :)

2011-11-07 @ 22:36:16
URL: http://rebfre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0