life is what you make it to be.


hey finisar, en mycket trött hannah här som skriver sådär klockan tre på natten, vadå natt människa? även inte den nyaste bilden på mig kanske, är inte sådär pass ljushårig nu som jag var då, men det får ni allt stå ut med. blir faktiskt lite sugen att bli aningen ljusare i håret ibland, men trivs också så bra i det brunröda, men vet inte. något att tänka över helt enkelt!

hihi, men ska snart bädda ner mig i min otroligt mysiga nybäddade säng i hopp om att kunna få lite sömn denna natt. kunde knappt sova igår och dagen innan den och orsaken till varför vet jag inte alls, tänker för mycket om kvällarna antar jag.

dessa dagar har jag hunnit med lite nytt shopping på ingelsta med mina fina vänner och haft trevligt sällskap hos mig. så lovet glider på ganska så fint ändå! får ta mig tid någon dag i veckan då jag visar lite av det nya jag köpt och fått.

nej hörreni, nu orkar inte mina ögon hålla sig uppe mycket längre. så vi höres under veckans gång skulle jag tro, tills dess - ha det fint och godnatt på er allihopa, fred ut xxxx h.

kvällens sköna låt, phoenix 1901



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0