JUNK OF THE HEART.


hejsan-hallå alla fina där ute. Forever alone, ungefär så skulle jag vilja beskriva min kväll just nu. Men.. som tur är finns ju mammsen min i huset denna fredag, så kvällen blev allt bättre än planerat med jävla god kinamat och godsaker som godis och chips på det. Har även göttat i soffan ett långt tag bänkad framför idol, spännande det där. Hoppas på att amanda tar sig vidare, och se där, det gjorde hon ju också! hihi.

Ledighet satt ganska så fint efter en skolvecka som denna kan jag lova er, och förövrigt gick skolan riktigt bra idag, den flöt på som bara den faktiskt. Imorgon ska jag äntligen få tid till att träffa min älskade, och oerhört fina vän emma. Äntligen lite ensam tid, som jag har saknat henne, ni förstår inte. Vi ska iallafall ta en välbehövd runda på stan i några timmar, prata av oss och bara göra det vi är bra på. Shoppa alltså med andra ord, haha. Ska även sola lite efter det tänkte vi som toppen på moset, åh ska bli fett skönt. Sedan mot kvällen vankas det festligheter för min del som skolan ordnat, har ingen aning om vart jag ska dock, vet bara att jag ska sätta mig på en buss, vara utklädd och leva livet.

fasen, fredagar är verkligen som rena sömnpiller för mig, är alltid lika trött. Såå, nu ska jag tacka för mig och lovar er att återkomma snart igen. tills dess - ha det fint. Tänkte annars mest bara säga det där lilla ordet som är så vardagligt men ändå så värdefullt - godnatt! love/h.

dagens sköna, ed sheeran - give me love.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0