WE ALL FEEL A LITTLE FUCKED UP SOMETIMES

live in the moment, die in the past..
heey kompisar, eller kanske godkväll! hannah i sina bästa år här, haha, typ. har inte haft tiden alls till att blogga idag, it's sucks ska ni veta. men här får ni i allafall fin fina bilder ifrån tidigare idag på mig då jag visar hur extremt roligt det kan vara att ha extra matte på campus med min lärare jonas, som dessutom är största muppen. tummen upp för det.

köpte även med mig lite macdonalds, sååh att, jag överlevde gott och väl kan jag lova, nöjd och belåten var jag i vilket fall.

hoppas att alla matte lektionerna lönar sig nu, för imorgon är det matteprov som gäller i tre hela timmar som jag kanske tidigare har sagt. taggar redan ju, har förberett med läsk och godis hehe, så hoppas bara på det bästa nu inför imorgon. har också bara två lektioner, lovely.

föresten vill jag bara säga tack så jätte mycket  för alla fina kommentarer jag fått på sistone, blir så himla glad av dem. så keep it going allihopa, ni är ju allt för bra!

hoppas att erat liv är awesome, mitt suger ganska så mycket för tillfället, tyvärr. men det är bara att överleva, bara några dagar kvar nu sedan är det ju lov och allt så ska nog klara mig skapligt. men måste plugga lite mera nu innan jag hinner somna, uppar som senast imorgon kväll. så tills dess - godnatt läsare, all kärlek till er h.

dagens fina sound, sia - breathe me.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0