never judge a book by it's cover..

waiting for you is like wishing for rain in the desert - hopeless and a big waste of time
hey kompisar! nu är det dan före julafton, yey. jag somnade tillslut igår och nu sitter jag här i soffan på undervåningen lite halft nyvaken sådär klockan halv tolv, har inga direkta storplaner för dagen förutom att städa mitt ganska så stökiga rum som står högst upp på min ''att-göra-lista'' denna dag och kanske slå in de sista presenterna.

juste, föresten glömmde  att säga att jag införskaffade mig lite nya kläder igår när jag var på ingelsta, en sak var att jag hittade en fin (lagom) transparant klänning inne på h&m som går i färgen svart med vita små detaljer på. riktigt fin och enkel var den, riktigt nöjd med tanke på att det var halva priset också. ska troligtvis användas nu på lördag då det är jualfton, möjligtvis nyår, en vet inte riktigt ännu. kanske att det kan komma upp en bild på den senare, så håll utkik.

men ni får som vanligt ha det bäst mina läsare, ska bege mig uppåt nu och käka lite frukost. uppar nog mera under dagens gång skulle jag tro, kom gärna med lite förslag om vad ni vill läsa och se här på bloggisen, skulle uppskattas. godjul, kärlek till er

dagens sound, rosie and me - come back



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0