IT'S JUST A BEAUTIFUL DAY


hejsan mina amigos. riktigt bad uppis från mig denna vecka, sorry. men när det är jul har man inte riktigt tid förstår ni, egentligen det ända man faktiskt gör är att äta mat hela tiden, julbord på julbord. men jag ska inte klaga, julmat är mumms, fast i lagom mängd vill säga.

men hur har ni det? hoppas att ni varit riktigt snälla i år så att ni fått massor med fina paket nu dessa dagar, om inte så hoppas jag att ni haft det trevligt ändå. jag ska nog ha mitt sista julfirande idag tillsammans med mina kusiner så vidare jag vet, det blir nog himla mys.

igår tillbringade jag min dag med de bästa människorna som finns i hela världen, vi gick lite på stan i all hysteri först. men dock så orkade vi inte kolla så jätte mycket på all rea eftersom att det var så långa köer och så mycket folk precis överallt,  så istället satt vi oss och tog en fika ganska så länge inne på espresso house. lika mysigt som vanligt och trotts de långa köerna fick jag i allafall med mig en halsduk från bikbok hem, hihi. sedan mot kvällen tog jag bussen ner till lilla åby och avsluatde även kvällen med mina fina och en ben and jerry.

nu ska jag hoppa in i duschen och börja göra mig i ordning inför kvällens planer, kanske dags att slänga i sig lite frukost också klockan typ halv fyra..hehe bra där hanah. men ha det awesome nu allihopa så hörs vi snart igen, all kärlek till er.

dagens sköna,  big black car.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0