12082011.


oldie. Sorry dudes, ingen vidare uppdatering här inte. Jag har varit lite blank de senaste dagarna och haft ett riktigt trött huvud. hm, kan bero på att jag är uppe om nätterna och pluggar. Bra där hannah, men jag överlever väl, för snart, om cirka en vecka och några dagar har jag och många andra lov. Åh, ska bli så jävla underbart.

Måste också kolla upp lite på vad jag önskar mig till julafton, hihi.

men för tillfället ligger jag nergosad i soffan framför how I met your mother med en lussebulle , mumma! dessutom är programet ganska så bäst, så kan ju inte bli mycket bättre. Ska även snart hoppa in i duschen och avsluta denna kväll.

Imorgon är det iallafall fredag , och jag längtar redan. Hoppas föresten att ni har det bra , för det har jag. Bara det att jag saknar en viss person , oerhört mycket,  hon börjar på ''e'' och slutar på ''mma''. Svår ledtråd det där va? haha jag vet , men så kan det vara.

Lovar er att jag uppdaterar mera imorgon, så tills dess- ha en forsatt fin torsdag. all kärlek h.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0