10122011


hej hej kompisar! ikväll blev det minsann inga stora äventyr för min del inte, medan syster är borta sitter jag själv här hemma på undervåningen med volymen på högsta och försöker tänka ut vad jag kan underhålla mig med denna lördag.

Tidigare idag städade jag duktigt mitt stökiga rum, så nu är det riktigt clean! har även hunnit med en liten tripp till ingelsta centrum med mammsen min, kollade upp lite kläder jag tänkte önska mig till jul. Hittade faktiskt en förbaskat snygg skinnjacka som satt perfekt och en svart transparant tröja inne på h&m som troligtvis åker upp på önskelistan detta år, yeyy.

Är även för tillfället otroligt film sugen, så det lär väl sluta med att det blir film också eftersom att jag är så seg idag. Det var väl det, ha det awesome fina läsare, uppar snart, kärlek h.

dagens sköna sound, evryone - millions.



Kommentarer
Postat av: anna

fan va söt du är tjejen !!

2011-12-11 @ 00:48:24
Postat av: emma

woho älskar att man har en så snygg vän! love u :D<3

2011-12-11 @ 16:54:18
Postat av: hannah

svarar :

anna: tack så jätte mycket!

emma: haha älskar att hennes vän emma är tusen gånger snyggare! love u mucho <3

2011-12-11 @ 17:45:15
Postat av: Ellinor

fin blogg, och fin bild på dig! =)

2011-12-12 @ 10:34:35
URL: http://elliew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0